maanantaina, maaliskuuta 14, 2011

Ooo...............Happy Day....



.....vai mitenkäs se biisi meni:)) En ole tainnut koskaan esitellä ostoksiani mutta nyt on IHAN pakko, niin ihania juttuja kotiutui mulle tänään Saksasta ja mun sormet ihan syyhyää että pääsen tekeen jotain..

Tällä kertaa ei mitään korttiaskarteluun liittyvää vaan ihania kankaitaa...!







En aio kyllä tehdä mitään tilkkupeittoa (ainakaan vielä) vaan tarkoitus olis ommella hameita ja mekkoja tytöille:))

Sitten vielä yksi aikaansaannoksista:) Sain hiihtoloman aikaan nämä ihanat pitkävartiset sukat valmiiksi, yhdelle meidän tytöistä. Tässä kuvassa mallina kyllä on meidän kuusi vee jolle sukat on yli polven:))
Neuloin sukat Novitan TicoTico langasta 2:n puikoilla ja ohje oli Novitan lehdessä. Nyt sitten on tekeillä seuraavat samanlaiset erivärisinä:))


Ja KIITOS teille kaikille taas niin ihanista ja kannustavista kommenteista, olisi todella mahtavaa nähdä teitä kaikkia ihan livenä:)) Huomasin myös ettö olin saanut tunnustuksen, KIITOS Anelma:)



Ja tässä pitää vastata myös viiteen kysymykseen:)

1. Milloin aloitit blogisi?
    Tarkalleen ottaen maaliskuussa 2009

2. Mistä kirjoitat blogissasi,mitä kaikkea se käsittelee?
    Hmm..pääasiassa näistä mun väkerryksistä..

3.Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verratuna kaikkiin muihin?
   Mun blogi ei kyllä ole mitenkään erityinen..........ainakaan mun mielestä!

4.Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
   Täällähän minä seikkailin aluksi ja ihastelin muiden ihania juttuja..siitä se ajatus sitten lähti.....

5.Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
   Joo...o. Sellainen olis kiva että saisin tuohon blogin otsikon alapuolelle gadgetteja niinkuin monilla    on. Ja sitten haluaisin hyvin simppelin pohjan, ihan vaan yksivärisen valkoisen ei mitään muuta, mutta EN OSAA:((   Joten jos joku tietää niin otan neuvoja vastaan, kiitos:))

Lisäksi tämä pitäisi jakaa viidelle muulle, mutta en oikein tiedä kenelle..
Terkuin, Minna


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries