perjantaina, syyskuuta 24, 2010

Tilda with cherries

Moi taas:) Ja taas uusi kortti, edelleen Magnoliaa ja näitä uusia syksyn leimoja. Tämä kirsikkakoria kantava tyttö on yksi minun lemppareista:)
Väritin taas tusseilla ja Inktense kynillä. Yleensä levitän tuon värin siveltimellä (säiliö), joskus öljyllä ja pumpulipuikolla. Itseasiassa mun mielestä saa paremmin juuri siveltimellä kun en ole vielä löytänyt tarpeeksi teräväkärkisiä pumpulipuikkoja:))

Vähän harmittaa nämä mun kuvat aina kun ei millään tahdo saada hyviä kuvia. Minun isä oli erittäin taitava valokuvaaja ja meillä olisi nyt isän ammattilaiskäyttöön tarkoitettu järjestelmäkamera "lainasssa" mutta minä en ole jaksanut opetella vielä käyttämään sitä. Kaksi vanhempaa tyttöä pappa aikoinaan opetti joten se on lähinnä tyttöjen käytössä..Sillä saisi kyllä mielettömän hyviä kuvia...


Tilasin Sinisiivestä näitä ihania romanttisia MarianneDesignin papereita, kaikki paperit ovat setistä. Kukat ovat Magnolian ja Papirloftenista. Lehdet Woodwaren leikkurilla. Ja varmaan joku on jo huomannut että olen tykästynyt tähän onnittelutekstiin kun se on melkein joka kortissa...


Mukavaa viikonloppua:)


5 kommenttia:

Merkku kirjoitti...

Onpa kaunis kortti, kertakaikkiaan!
Hankin myös juuri äskettäin saman leimasimen ja olen tekemässä siitä korttia. Ihana leimasin!

paula kirjoitti...

Ihana kortti! Tosi runsaan näköinen kukkaryhmä.
Nuo taustapaperit ovat kyllä upeita. Tuo teksti on mullakin kovassa käytössä. Sillä saa niin kivasti just noin erilaisina suikaleina onnittelut, ei peitä taustaa niin paljon.

myy ja vilijonkka kirjoitti...

ihastuttavan hempee ja kauniita papereita olet käyttäny!

Viipula kirjoitti...

Wau, täydellinen kortti ja upea väritys!

SannaS kirjoitti...

niiiiiiin kaunis kortti!! oih ja WAU!! =)

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries