torstaina, toukokuuta 19, 2011

Cute Card Thursday #165- Let`s get Krafty

Hi my dear visitors:) If you are looking for the Whimsy Stamps May rubber release BLOG HOP, you will find it HERE.

 I`m so late about this updating, sorry..but it`s better to do now than never:)) Today is turn of the new Cute Card Thursday Challenge    with the theme Let`s get Krafty. We want to see your main image stamped/printed onto kraft cardstock and coloured using your usual colouring mediums:))


For me this was a very first time to make this kind of card. In the matter of fact, I didn`t have any kraft cardstock so I stamped image onto board which was as a support with some design papers:)) But I really wanted to try this:)) I have seen so many wonderful creations and I would like to try this onto the correct kraft cardstock.  So maybe you can give me some tips what kind of cardstock and what colouring mediums could be the best:)


But this is my card.....so so different than earlier. I love to make different kinds of cards; softly and light and sometimes dark colour.




Moi kaikki! Jos etsit Whimsy Stampsin uusien myyntiin tulevien leimasimien "blog hoppia", löydät sen täältä. (olipa vaikeaa kirjoittaa suomeksi...mikähän tuo blog hop mahtaisi ihan suomennettuna olla??)

Nyt olen kyllä niiiin myöhässä tämän postauksen kanssa mutta ei voi mitään...ja sitäpaitsi parempi nyt kuin ei koskaan:)) Tänään siis taas uuden Cute Card Thursday haasteen aika ja teemalla -Let´s get Krafty . Eli haluamme nähdä kortteja joissa kuva on leimattu tai printattu kraft kartongille ja väritetty niillä väreillä joita yleensä käytät..

Mulle tämä oli ihan eka kerta tehdä tällainen ja ei mulla oikeastaan ollut edes tällaista kartonkia mutta leimasin kuvan kuviopapereiden tukena olleeseen pahviin;)) Halusin ehdottomasti kokeilla tätä!! Olenkin nähnyt uskomattoman hienoja  kortteja ja värityksiä joten varmasti jollakulla on antaa vähän vinkkejä millainen kartonki on kyseessä ja mitkä olisi parhaat välineet värittämiseen??

Tässä siis mun kortti...niin erilainen taas vaihteeksi..Näin on kyllä mukavaa tehdä ettei tylsisty, välillä niin vaaleita ja välillä taas tummia..




I stamped this lovely boy with Archival Ink Coffee and coloured with Inktenses. Papers are from Tim Holtz Lost&Found, beautiful papers all of them. Once again really simple not even sentiment, only button twine, vintage seem binding ribbon and little angel charm:)


This time we have Some Odd Girl as sponsor and for the winner they are kindly offering 3 digi stamps from their shop.

Leimasin tämän ihanan pikku pojan Arvhival Inkin Coffee sävyllä ja väritin siis Inktense kynillä (no, yleensä en kyllä värittele...). Paperit ovat Timpan Lost&Found lehtiöstä, ihania papereita kaikki:))
Tällainen simppeli kortti tällä kertaa, ei edes tekstiä, vain noita nauhoja ja enkeli riipus.


Sponsorina Some Odd Girl joka lahjoittaa voittajalle 3 digikuvaa koko valikoimasta.
    




Thanks for stopping by for a visit:)


12 kommenttia:

Alberto kirjoitti...

hi minna!
how are you?? what a pretty creation! so vintage and I love the clock!
you are amazing!

hugs xx

Christina C. kirjoitti...

Simple and gorgeous!!!! I love the simplicity of this card. Beautiful job distressing!

Christina kirjoitti...

That is a wonderful card Minna!
Hugs Kristel

Kirsti kirjoitti...

UPEITA kortteja sulla. Kuka noita pieniä hoitaa kun askartelet?

Chrissy kirjoitti...

Gorgeous. I love the distessed and vintage look.

Luv CHRISSYxx

Anonyymi kirjoitti...

Hi Minna,

Your card is absolutely gorgeous, what a adorable image
Take care
Yvonne x

yvon kirjoitti...

This is so stunning. WOW!!.
Hugs, Yvon

Ritva kirjoitti...

Voi hyvät hyssykät, kyllä sinulla on sitten aivan ihania kortteja - mestariainesta olet!

Minna kirjoitti...

Moi Kirsti;)) Kiitos kommentista;) Meidän tytöt ovat nyt 17,14,12,11 ja 7 vuotiaita, osalla vielä synttärit tänä vuonna tulossa ja pikku-Joonatan on 9 kuukautta vanha. Kyllä minä/me ihan itse hoidamme lapset, tosin vanhemmissa lapsissa ei enää niin paljon hoitamista ole:)

Mulla on tapana askarrella yleensä päivällä kun muut ovat koulussa ja vauva päiväunilla, sen jälkeen olen lasten käytettävissä koko päivän. Saatan kyllä olla tietokoneella johonkin aikaan päivästä jos päivitän blogia ja silloin pienemmät leikkii tuossa mun vieressä:))

Lapsia ei hankita vain tekemisen ilosta vaan heidät täytyy myös hoitaa kunnolla:) Tähän mennessä kukaan meidän perheestä ei ole kärsinyt minun harrastuksesta, päinvastoin. Ja toisaalta pidän kuitenkin itselläni (vaikka suurperheen äiti olenkin)sen oikeuden että saan harrastaa jotain. Aina kun lapset haluavat he saavat myös askarrella minun kanssani, kaikki välineet ovat käytettävissä paitsi Copic tussit, joita en anna pienimmän tytön käyttöön:)) Ehkä olen sitten ilkeä tässä asiassa:(

Tiedän oman aikani käytön tähän harrastukseen joten olen joutunut kieltäytymään valitettavasti aika monesta kutsusta:) Kyllä minä sitten ehdin ja joudan kun lapset ovat kasvaneet isoiksi ja asumme ukon kanssa ihan kahdelleen ja mene ja tiedä teenkö edes kortteja sitten:)

Mutta näin meillä toimitaan, oikein mukavaa viikonloppua:)

Minna

Paperia ja lankaa kirjoitti...

Rouheisen kaunis kortti! Värimaailma ja yksityiskohdat miellyttävät silmääni :)

Kirsti kirjoitti...

Kiitos vastauksestasi Minna!
Olen ollut vaikuttunut (myönteisesti) perheesi koosta. Olen ajatellut työmäärääsi. Meillä ei ole kuin neljä lasta, joista keskimmäiset kaksosia. Vanhin lapsista oli viisivuotias kun nuorimmainen syntyi.
Minä en osannut jakaa töitäni enkä oikein itseänikään lasten kesken. Olin kotiäitinä ja kotiin jäin liiaksikin.
Olet ratkaissut ajankäyttösi viisaasti. Sinulla on varmasti paljon enemmän resursseja kuin minulla oli ja on. Olin monessa tosi lyhytnäköinen.
Teillä on asiat hienosti. Anteeksi kun olin utelias, mutta en osannut kuvitella oman kokemukseni perusteella tuota yhtälöä suuri perhe ja luova, tarkka harrastus. Ajattelin, että sinulla on esim. kotiapua.
Kaikkea hyvää sinulle ja ihanalle perheellesi!
Itse elän mieheni kanssa tätä vaihetta että olemme kaksistaan. Vähän pelkäsin etukäteen, että mitä se on kun lapset on pois, tuleeko tyhjä olo, mutta kivasti on mennyt. He tulevat käymään omine perheineen.

debby4000 kirjoitti...

Oh this is so beautiful.
luv
Debby

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries